PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. MAISTO PREKĖS – SKRUDINTA KAVA

1.1. Pardavėjas garantuoja, kad visa parduodama kava yra kokybiška, šviežia ir tinkama vartoti pagal paskirtį.
1.2. Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį maisto produktai negali būti grąžinami, išskyrus atvejus, kai:
– prekė yra nekokybiška;
– gauta sugadinta;
– neatitinka užsakymo.
1.3. Jei Pirkėjas gauna nekokybišką ar sugadintą kavą, jis privalo per 2 darbo dienas susisiekti su Pardavėju ir pateikti prekės bei pakuotės nuotraukas.

2. NE MAISTO PREKĖS (TERMO PUODELIAI, AKSESUARAI)

2.1. Ne maisto prekės gali būti grąžinamos vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.228¹–6.228¹¹ straipsniais.
2.2. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekę.
2.3. Grąžinama prekė privalo būti:
– kokybiška ir nenaudota;
– be pažeidimų;
nepažeistoje originalioje pakuotėje, su etiketėmis ir apsauginėmis plėvelėmis (jei buvo);
– nepraradusi prekinės išvaizdos.
2.4. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei ji buvo naudota daugiau, nei būtina jos savybėms patikrinti.
2.5. Grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus nekokybiškų prekių atveju.
2.6. Pardavėjas pinigus grąžina per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir įvertinimo.

3. GRĄŽINIMO PROCEDŪRA

3.1. Prieš grąžindamas prekę, Pirkėjas privalo užpildyti grąžinimo formą, esančią žemiau.